Skip to main content

צבעי חדר שינה מדהימים לנסות זה אביב

finsihes ו בד אורגני לקחת שינה טרופית בעץ ולבנים לרמה חדשה לגמרי!

שינוי העונות להביא את היתרונות רבים נעו בחודשים קרים כדי מרגיש פעמים חמות הרבה יותר מיוחד. כן, החגיגות של עונת החגים עלולה להיות מאחורינו, אבל עכשיו אנחנו יכולים ליהנות מחוץ לעולם ללא כורכת את עצמנו שכבה אחר שכבה! עלים ירוקים טריים, בבקרים בהירים ימים שטופי שמש להוסיף צבע חדש לעולם משעמם בעבר ואתה יכול לעשות את אותו הדבר עם חדרי שינה גם כן! זה נכון, זה להסתכל על פופולארי ורוב צבעי שינה אופנתיים של העונה ואת אלה צריכים לשרת אותך היטב למשך שארית 2019 גם כן. מתוך קלה מאופקת אל חריגי שיק, זו היא תענוג ויזואלי שאתה לא רוצה לפספס.

צבעי השינה הטובים לחודשים הקרובים כוללים שילוב נפלא של גוונים שכולם ייהנו. יש שם משהו בשביל אלה שרוצים רק את הבחירה “טרנדי” וגם אופציה מושלמת עבור אלה שמחפשים ללכת במורד השביל הנצחי. אם זה שלווה adapatable או סנסציוני ומסוגנן, צבעי השינה הללו לא disspoint לך קצת אחד.

אלמוג במיטבו בריליאנט

הצבע של פנטון של השנה ראה בעלי בתים רבים מתרוצצים כדי למצוא השראה שתאפשר להם להוסיף אלמוגים לבתיהם. אחד המקומות הטובים ביותר לעשות זאת היא השינה ויש לך הרבה אפשרויות כאן לבחירה. אם אתה רוצה סנסציה גדולה של אלמוגים בחדר השינה הניטראלית, אז הקיר המבטא הוא המלך הבלתי המעורער. אבל אלה פחות נשואים הצבע יכול להשתמש כריות, הדגשים ומצעים כדי לקבל את העבודה מבלי להתחייב אותה במלואה.

מצא בצל אלמוגים או אפרסק שאתה אוהב

קלאסה דרך אופנתי של הוספת אלמוגי גוונים של ורוד לחדר השינה העכשווית

הוד של סגול Unveiled!

אנחנו תמיד אהבנו סגולים ולהשתמש בו אפילו הקטנים ביותר של דרכים עושים הבדל גדול על הפנים באופן כמעט מיידי. מרגיש סגול אלגנטי ומלכותי וזה מביא אווירה של תחכום אפילו לחדר השינה הכי אקלקטי. השנה, לגלות מחדש את הקסם של סגול שוב לעשות זאת באמצעות אותו יחד עם לבן כדי לוודא שהוא בולט ויזואלית. וילאות סגולים, מצעים או אפילו תוספות ועיצוב הנם קל למצוא עבודת צבע היא לעולם לא רחוקה מדי!

חדר שינה עכשווי לבן וסגול היא גונבת הצגה מפוארת

שנת קליפורני השיק בגוונים של סגול עם תאורה מבריקה

הכאת שינה שבו התקרה היא גם סגולה!

חדר שינה מודרני מדהים עם קיר גב המיטה סגול, וילונות פופס מבריק של כל סביב הכחול

צלילי Jewel מדהימים

לכו בנתיב שבסופו הוא שונה קצת, הרבה יותר מבריק ומלא קסם עסיסי באביב הקרוב עם חדר שינה כי הוא עטוף בגוונים תכשיט. Jewel-שרירי התפאורה עלולה להיות לא קלה למצוא, אבל הם האופציה הטובה ביותר עבור אלה שמחפשים לקחת מסלול מואר זה. אם השינה שלך יש רקע נייטרלי, ולאחר מכן הוספת הדגשים שרירי תכשיט הופך להיות אפילו יותר קל. כריות בסגול מלכותי, אמרלד אודם ירוק או אדום מדהים להבטיח כי אתה לא צריך לדבוק בצבעים הללו בטווח הארוך והם יכולים להיות החליפו במהירות, מבלי עולה לך הון.

קשה לפספס את הצבע בחדר השינה הזה

תפאורה השתמשתי כדי להוסיף יופי ניטראלי תכשיט לחדר השינה

השתמש מצעים בגווני תכשיט סדרן לחדר השינה עונה

שלווה של לבן ועץ

עץ וחדרי שינה לבן הם טרנד לוהט שכבר שסיפרנו לך וזה הצבעים אחד, כי הוא חייב לשבת בבית העליון של הצג בטבלה את המגמות לאורך כל השנה. אם יש לך צבעים אחרים בחדר בצורת הדגשים, רק להסיט אותם וליצור רקע לבן. התרחק ממנת היתר האפורה של השנים האחרונות ולהתמקד עץ במקום לתת שנת ערעור נעים ונוח. ככל שהזמן מתקדם, הוספת צבעים אחרים ודגשים על פי המציאות המשתנה יהיה קל ולא יקר.

מחוץ ירק מוסיף רעננות לחדר השינה הזה בלבן ועץ

גישה מפוארת יוצא דופן כדי לקשט עם עץ בחדר השינה הלבנה!

ראש מיטת DIY מותאמת אישית עבור השינה בלבנה ועץ

מסגרות חלון להוסיף מגע של שחור השינה השלווה בלבן ועץ